Intel Core i5-14400F un NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB – līdzsvarota izvēle 1440p un 4K spēlēm ar DLSS 3.5 atbalstu
Šī kombinācija ir paredzēta spēlētājiem, kuri vēlas uzticamu veiktspēju jaunākajās spēlēs 1440p izšķirtspējā un komfortablu pieredzi 4K. Intel Core i5-14400F nodrošina pietiekamu procesora jaudu, bet RTX 5070 sniedz piekļuvi jaunākajām NVIDIA grafikas tehnoloģijām – ray tracing un DLSS 3.5.
Procesors Intel Core i5-14400F
Arhitektūra un kodoli: Raptor Lake Refresh arhitektūra ar 10 kodoliem (6 veiktspējas + 4 efektivitātes) un 16 pavedieniem nodrošina līdzsvaru starp viena pavediena veiktspēju un daudzfunkcionalitāti.
Frekvence: P kodoli – līdz 4,7 GHz, E kodoli – līdz 3,5 GHz, kas ļauj procesoram izmantot RTX 5070 iespējas spēlēs bez “bottleneck”.
Atmiņa: 20 MB L3 kešatmiņa palīdz nodrošināt mazāku aizkavi un stabilu kadru ātrumu.
Videokarte „NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB”
Arhitektūra un kodoli: Ada Lovelace arhitektūra ar uzlabotiem CUDA kodoliem, 3. paaudzes RT kodoliem un 4. paaudzes Tensor kodoliem, lai sasniegtu maksimālu grafikas kvalitāti.
Atmiņa: 12 GB GDDR7 – moderna, ļoti ātra atmiņa, kas nodrošina lielu caurlaidību, nepieciešamu 1440p un 4K spēlēm.
DLSS 3.5 un RT veiktspēja: DLSS 3.5 ar Ray Reconstruction tehnoloģiju ļauj iegūt vairāk FPS ar ieslēgtu ray tracing, saglabājot augstu vizuālo kvalitāti.
Pilna specifikācija:
- Intel Core i5-14400F: 10 kodoli, 16 pavedieni, 2.5-4.7GHz
- Intel H610 pamatplate
- Torņa RGB dzesētājs
- 16 GB (2×8 GB) 3200 MHz DDR4 RAM
- 512GB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 12 GB GDDR7
- 850W+ Bronze PSU
Paredzama FPS veiktspēja 1440p un 4K izšķirtspējā:
Cyberpunk 2077 – ~115 FPS (1440p, Ultra + DLSS Quality) / ~80 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~155 FPS (1440p, Ultra) / ~105 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~165 FPS (1440p, Ultra) / ~120 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~125 FPS (1440p, High) / ~90 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~95 FPS (1440p, High + RT + DLSS) / ~70 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaitļi realitātē var atšķirties atkarībā no konkrētiem spēles iestatījumiem, optimizācijas un citiem sistēmas komponentiem.