„Intel Core i5-12600KF” un „NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7″ – augstās klases kombinācija 1440p un 4K spēlēm
Šī kombinācija izveidota spēlētājiem, kas vēlas izcilu veiktspēju un modernās tehnoloģijas. „i5-12600KF” nodrošina jaudīgu procesora veiktspēju, savukārt „RTX 5070 Ti 16GB” ar jaunās paaudzes „Ada Lovelace” arhitektūru un GDDR7 atmiņu ļauj baudīt īpaši vienmērīgu spēļu darbību gan 1440p, gan 4K izšķirtspējā ar DLSS 3.5 un progresīvu ray tracing.
Procesors „Intel Core i5-12600KF”
Arhitektūra un kodoli: „Alder Lake” arhitektūra ar 10 kodoliem (6 veiktspējas + 4 efektivitātes) un 16 pavedieniem – nodrošina augstu veiktspēju gan spēlēs, gan radošajos darbos.
Frekvence: 3,7 GHz bāzes, turbo režīmā līdz 4,9 GHz – lieliska izvēle vienmērīgam FPS un mazam aizturei pat prasīgākajās spēlēs.
Atmiņa: 20 MB L3 kešatmiņa – uzlabo datu plūsmu apstrādi un FPS stabilitāti.
Videokarte „NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7″
Arhitektūra: „Ada Lovelace” – ar trešās paaudzes RT un ceturtās paaudzes Tensor kodoliem, kas nodrošina progresīvu ray tracing un mākslīgā intelekta paātrināšanu.
Atmiņa: 16 GB GDDR7 – īpaši ātra atmiņa, kas nodrošina augstu veiktspēju 1440p un 4K spēlēs ar lielām tekstūrām.
Tehnoloģijas: DLSS 3.5 ar „Frame Generation” atbalstu ļauj saglabāt augstu FPS pat ar ieslēgtiem ray tracing efektiem.
Pilna specifikācija:
- Intel Core i5-12600KF: 10 kodoli, 16 pavedienu, 3.7-4.9GHz
- Intel B760 pamatplate
- Torņa RGB dzesētājs
- 16GB (2x8GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 512GB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16 GB GDDR7
- 850W+ Gold PSU
Paredzamie FPS rezultāti 1440p un 4K izšķirtspējās:
Cyberpunk 2077 – ~155 FPS (1440p, High + DLSS Quality) / ~110 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~210 FPS (1440p, High) / ~150 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~180 FPS (1440p, Ultra) / ~125 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~155 FPS (1440p, High) / ~115 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~115 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~85 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaitļi realitātē var atšķirties atkarībā no konkrētiem spēles iestatījumiem, optimizācijas un citiem sistēmas komponentiem.