“Intel Core i5-12600KF” un “Intel Arc B580 12GB” – moderna kombinācija 1080p un 1440p spēlēm
Šī kombinācija ir orientēta uz spēlētājiem, kuri vēlas izmēģināt jaunās paaudzes “Intel” grafikas iespējas un baudīt stabilus rezultātus vidējas un augstas kvalitātes spēlēs. “i5-12600KF” izceļas ar izcilu veiktspēju gan spēlēs, gan produktivitātes uzdevumos, savukārt “Intel Arc B580 12GB” piedāvā efektīvu grafikas paātrināšanu un progresīvas tehnoloģijas, piemēram, “XeSS”.
Procesors “Intel Core i5-12600KF”
Arhitektūra un kodoli: “Alder Lake” arhitektūra ar 10 kodoliem (6 veiktspējas + 4 efektivitātes) un 16 pavedieniem – lielisks līdzsvars starp spēlēm un daudzfunkcionālu darbu.
Frekvence: 3,7 GHz bāzes, turbo režīmā līdz 4,9 GHz – pietiekami jaudīgs pat prasīgākajām AAA spēlēm.
Atmiņa: 20 MB L3 kešatmiņa – nodrošina vienmērīgu FPS un ātru datu piekļuvi.
Videokarte “Intel Arc B580 12GB”
Arhitektūra: “Xe² Battlemage” – otrās paaudzes “Intel Arc” arhitektūra ar progresīviem RT kodoliem un “AI Boost” paātrināšanu.
Atmiņa: 12 GB GDDR6 – pietiekami spēlēm 1080p un 1440p izšķirtspējā, ļauj saglabāt vienmērīgu darbību pat ar augstiem grafikas iestatījumiem.
Tehnoloģijas: “XeSS 1.3” (Intel supersampling) sniedz iespēju palielināt FPS un saglabāt augstu attēla kvalitāti; tiek atbalstīts arī “Ray Tracing” un “DirectX 12 Ultimate”.
Pilna specifikācija:
- Intel Core i5-12600KF: 10 kodoli, 16 pavedienu, 3.7-4.9GHz
- Intel B760 pamatplate
- Torņa RGB dzesētājs
- 16GB (2x8GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 512GB M.2 NVMe 3000 SSD
- Intel ARC B580 12 GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Paredzamie FPS rezultāti 1080p un 1440p izšķirtspējā:
Cyberpunk 2077 – ~100 FPS (1080p, High + XeSS Quality) / ~75 FPS (1440p, High + XeSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~150 FPS (1080p, High) / ~110 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~140 FPS (1080p, Ultra) / ~100 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~120 FPS (1080p, High) / ~90 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~85 FPS (1080p, High RT + XeSS) / ~60 FPS (1440p, High + XeSS Balanced)
Šie skaitļi realitātē var atšķirties atkarībā no konkrētiem spēles iestatījumiem, optimizācijas un citiem sistēmas komponentiem.