BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI

Vai es saņemšu tādu pašu produktu kā attēlā redzamais?

Lai gan mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka mūsu fotoattēli atspoguļo patieso produktu izskatu, dažas atšķirības var rasties apgaismojuma, leņķa, ekrāna iestatījumu un citu faktoru dēļ.

Arī attēlā redzamais datora iekšpuses izskats var atšķirties atkarībā no izvēlētās konfigurācijas. Tomēr pati datora kaste (korpuss) būs tāda, kā redzams attēlā 🙂

Tomēr varat būt droši, ka saņemsiet kvalitatīvu produktu, kas atbilst aprakstam un specifikācijām.

Ja jums ir kādi jautājumi vai bažas par konkrētu produktu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas personālu. Mēs ar prieku palīdzēsim jums atrisināt visas problēmas un rast labāko risinājumu!

Kur es varu apskatīt savu pirkuma kvīti vai pasūtījuma informāciju?

Jūsu pirkuma kvīts tiek automātiski nosūtīta uz e-pastu pēc veiksmīga pasūtījuma.
Lūdzu, pārbaudiet savu e-pasta kastīti, kā arī “Spam” vai “Reklāmas” mapes.

Pasūtījuma gaitu un visu ar pirkumu saistīto informāciju varat arī apskatīt, pieslēdzoties savam kontam mūsu vietnē.

Ja kvīti nesaņēmāt dažu minūšu laikā, sazinieties ar mums – mēs ātri palīdzēsim.

Kā es varu atgriezt produktu?

Atgriešana ir iespējama, ja prece atbilst mūsu atgriešanas politikas nosacījumiem. Lūdzu, aizpildiet atgriešanas veidlapu – mēs ar jums sazināsimies pēc iespējas ātrāk un sniegsim turpmākos soļus.

Svarīgi: pēc individuāla pasūtījuma salikti datori netiek atgriezti.

Detalizēta atgriešanas kārtība ir pieejama šeit: Atgriešanas politika

Vai jūs papildināsiet krājumus ar precēm, kas atzīmētas kā “nav noliktavā”?

Daži no mūsu piedāvājumiem ir unikāli un netiks papildināti. Ja no mūsu pašreizējiem piedāvājumiem nevarat atrast sev piemērotāko, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs palīdzēsim jums izvēlēties.

Kāda garantija tiek piemērota datoriem un komponentiem?

Katram mūsu produktam tiek piemērota garantija. Garantijas periods var atšķirties atkarībā no produkta, tāpēc iesakām pārbaudīt konkrētā produkta aprakstu – tajā ir norādīts precīzs garantijas termiņš.

Detalizēta garantijas informācija ir pieejama šeit: Atgriešana un Garantijas

Cik ilgi ilgst piegāde Lietuvā un Latvijā?

Preces piegādājam visā Lietuvā un visā Latvijā. Lietuvā parastais piegādes termiņš ir 1–3 darba dienas.

Piegāde uz Latviju var ilgt nedaudz ilgāk — parasti 2–4 darba dienas, atkarībā no reģiona un izvēlētā piegādes veida.

Individuāli saliktiem datoriem vai lielākām precēm piegādes laiks var būt ilgāks, par to mēs vienmēr informējam iepriekš.

Detalizēta piegādes informācija: Piegādes informācija

Kādi maksājumu veidi tiek pieņemti?

Mēs pieņemam maksājumus ar bankas pārskaitījumu, bankas kartēm, e-banku, “Apple Pay”, “Google Pay” un līzingu (Inbank). Visi iespējamie maksājumu veidi ir pieejami pasūtījuma veikšanas laikā pirms apmaksas.

Vai varat nokomplektēt datoru atbilstoši manām vajadzībām?

Jā, mēs varam nokomplektēt datoru atbilstoši jūsu vajadzībām, budžetam un lietošanas mērķim. Pastāstiet mums savas vēlmes, un mēs ieteiksim optimālākos komponentus un sagatavosim pilnībā funkcionējošu datoru.

Vai datoram ir visi nepieciešamie piederumi?

Visi mūsu pārdotie galddatori ir aprīkoti ar barošanas kabeli, tāpēc jums nav jāuztraucas par šo piederumu.

Interneta pieslēgumam mēs piedāvājam divas iespējas:

  • Mēs iesakām izmantot Ethernet kabeli, jo tas nodrošina stabilu un ātrāku savienojumu salīdzinājumā ar Wi-Fi. Ethernet vadu savienojums ir īpaši noderīgs, ja bieži lejupielādējat vai augšupielādējat lielus failus, spēlējat tiešsaistes spēles vai strādājat ar lietojumprogrammām, kas intensīvi izmanto internetu.
  • Ja jums nav pieejams Ethernet kabelis, mēs varam piedāvāt datoru ar Wi-Fi adapteri vai pamatplati ar iebūvētu Wi-Fi funkciju. Šajā gadījumā interneta savienojuma ātrums būs atkarīgs no Wi-Fi maršrutētāja jaudas un tīkla signāla stipruma.

Izvēle ir atkarīga no jūsu vajadzībām un interneta lietošanas paradumiem. Ja neesat pārliecināts, kurš risinājums jums ir vispiemērotākais, sazinieties ar mūsu konsultantiem, un viņi palīdzēs jums atrast labāko risinājumu.

Vai nākotnē var uzlabot šī datora komponentus?

Protams!

Tomēr ne visas sastāvdaļas var uzlabot. Visizplatītākie jauninājumi ir RAM, SSD/HDD un videokartes. Pirms modernizēšanas pārliecinieties, vai komponents ir saderīgs ar jūsu datoru.

Vai jums ir fizisks veikals, kuru es varu apmeklēt?

Apmeklējiet mūsu veikalu Klaipēdā!

Vēlaties redzēt datorus klātienē un konsultēties ar speciālistiem? Gaidām Jūs Liepų ielā 64, Klaipēdā!

LŪDZU, SAZINIETIES AR MUMS, JA JUMS IR KĀDI JAUTĀJUMI