Atgriešanās nosacījumi

Kā sākt atmaksu

Lai atgrieztu preci, lūdzu, sazinieties ar Amberglow komandu, rakstot uz [email protected]. Lūdzu, e-pasta vēstulē skaidri norādiet tālāk sniegto informāciju. Mēs atbildēsim uz jūsu pieprasījumu 5 darba dienu laikā.

  • Pasūtījuma numurs un datums
  • Atgrieztās preces modelis
  • Detalizēts atmaksas iemesls

14 dienu atmaksas kritēriji

Preces var apmainīt vai atgriezt 14 dienu laikā pēc saņemšanas tikai tad, ja tās atbilst visiem turpmāk minētajiem kritērijiem:

  • Preces nekad nav lietotas;
  • Preces nebija bojātas;
  • Katra atgrieztā prece ir oriģinālajā un nebojātā iepakojumā;
  • No precēm nav noņemtas oriģinālās etiķetes;
  • Atgrieztās preces ir pilnībā darba kārtībā un ir saglabājušas sākotnējo izskatu.

Citi nosacījumi un izņēmumi

  • Personalizēti pasūtījumi: Preces nevar atgriezt, ja tās ir izgatavotas pēc pasūtījuma.
  • Nekvalitatīvs produkts: ja atgriešanas iemesls ir nekvalitatīvs produkts, mūsu pienākums ir to nomainīt vai atmaksāt naudu, tiklīdz pilnvarots remontētājs ir apstiprinājis ražotāja vainu.
  • Piegādes izmaksas: pircējs ir atbildīgs par apmainīto vai atpakaļ nosūtīto kvalitatīvo preču piegādes izmaksām. Atmaksāta tiks tikai summa, kas samaksāta par preci.
  • Atmaksa: Atmaksa tiek izsniegta 14 kalendāro dienu laikā pēc preču saņemšanas un to stāvokļa pārbaudes.
  • Atgriešanās vieta: Preces jāpiegādā mūsu veikalā, kas atrodas Liepų g. 64, Klaipēda .

Garantijas noteikumi un nosacījumi

Vispārīgi noteikumi

  • Garantijas termiņš: uz visiem produktiem attiecas ražotāja vai pārdevēja garantija. Termiņš ir norādīts produkta aprakstā. Ja termiņš nav norādīts, privātpersonām tiek piemērots 24 mēnešu garantijas termiņš.
  • Segtie produkti: Garantija attiecas uz galddatoriem, monitoriem, datoru komponentiem, piederumiem un perifērijas ierīcēm.
  • Uz ko attiecas garantija:Garantija attiecas tikai uz ražotāja izraisītiem tehniskiem defektiem (ražošanas defekts vai detaļas defekts).

Garantija neattiecas, ja:

  • Produkts ir bojāts pircēja vainas vai nepareizas lietošanas dēļ (piemēram, “overclocking”, dzesēšanas sistēmas pārveidošana);
  • Neatļauts remonts vai rezerves daļas nomaiņa neatļautā darbnīcā;
  • Produkts bija mehāniski bojāts (skrāpējumi, plaisas, bojājumi korpusā);
  • Produkts ir bijis pakļauts šķidrumu, putekļu, mitruma vai ekstremālu temperatūru iedarbībai;
  • Bojātās daļas ir palīgmateriāli (piemēram, baterijas, termoplastiskie materiāli), kam ir normāls nolietojums.

Kā pieteikties garantijai

Bojājumu gadījumā vispirms sazinieties ar [email protected]. Lūdzu, norādiet izstrādājuma modeli, iegādes datumu, problēmas aprakstu un, ja iespējams, pievienojiet fotoattēlu vai video. Pēc sākotnējās analīzes mēs jūs informēsim, vai prece ir jānogādā garantijas servisā.