Atgriešanās nosacījumi
Kā sākt atmaksu
Lai atgrieztu preci, lūdzu, sazinieties ar Amberglow komandu, rakstot uz [email protected]. Lūdzu, e-pasta vēstulē skaidri norādiet tālāk sniegto informāciju. Mēs atbildēsim uz jūsu pieprasījumu 5 darba dienu laikā.
- Pasūtījuma numurs un datums
- Atgrieztās preces modelis
- Detalizēts atmaksas iemesls
14 dienu atmaksas kritēriji
Preces var apmainīt vai atgriezt 14 dienu laikā pēc saņemšanas tikai tad, ja tās atbilst visiem turpmāk minētajiem kritērijiem:
- Preces nekad nav lietotas;
- Preces nebija bojātas;
- Katra atgrieztā prece ir oriģinālajā un nebojātā iepakojumā;
- No precēm nav noņemtas oriģinālās etiķetes;
- Atgrieztās preces ir pilnībā darba kārtībā un ir saglabājušas sākotnējo izskatu.
Citi nosacījumi un izņēmumi
- Personalizēti pasūtījumi: Preces nevar atgriezt, ja tās ir izgatavotas pēc pasūtījuma.
- Nekvalitatīvs produkts: ja atgriešanas iemesls ir nekvalitatīvs produkts, mūsu pienākums ir to nomainīt vai atmaksāt naudu, tiklīdz pilnvarots remontētājs ir apstiprinājis ražotāja vainu.
- Piegādes izmaksas: pircējs ir atbildīgs par apmainīto vai atpakaļ nosūtīto kvalitatīvo preču piegādes izmaksām. Atmaksāta tiks tikai summa, kas samaksāta par preci.
- Atmaksa: Atmaksa tiek izsniegta 14 kalendāro dienu laikā pēc preču saņemšanas un to stāvokļa pārbaudes.
- Atgriešanās vieta: Preces jāpiegādā mūsu veikalā, kas atrodas Liepų g. 64, Klaipēda .
Garantijas noteikumi un nosacījumi
Vispārīgi noteikumi
- Garantijas termiņš: uz visiem produktiem attiecas ražotāja vai pārdevēja garantija. Termiņš ir norādīts produkta aprakstā. Ja termiņš nav norādīts, privātpersonām tiek piemērots 24 mēnešu garantijas termiņš.
- Segtie produkti: Garantija attiecas uz galddatoriem, monitoriem, datoru komponentiem, piederumiem un perifērijas ierīcēm.
- Uz ko attiecas garantija:Garantija attiecas tikai uz ražotāja izraisītiem tehniskiem defektiem (ražošanas defekts vai detaļas defekts).
Garantija neattiecas, ja:
- Produkts ir bojāts pircēja vainas vai nepareizas lietošanas dēļ (piemēram, “overclocking”, dzesēšanas sistēmas pārveidošana);
- Neatļauts remonts vai rezerves daļas nomaiņa neatļautā darbnīcā;
- Produkts bija mehāniski bojāts (skrāpējumi, plaisas, bojājumi korpusā);
- Produkts ir bijis pakļauts šķidrumu, putekļu, mitruma vai ekstremālu temperatūru iedarbībai;
- Bojātās daļas ir palīgmateriāli (piemēram, baterijas, termoplastiskie materiāli), kam ir normāls nolietojums.
Kā pieteikties garantijai
Bojājumu gadījumā vispirms sazinieties ar [email protected]. Lūdzu, norādiet izstrādājuma modeli, iegādes datumu, problēmas aprakstu un, ja iespējams, pievienojiet fotoattēlu vai video. Pēc sākotnējās analīzes mēs jūs informēsim, vai prece ir jānogādā garantijas servisā.